Tuesday, November 17, 2009

hai...

hai semua sory lame x update blog aku nie...bz sikit kebelakangan nie....
sebab student nak cuti sem jadi aku kena wat clearance,ok sekarang aku dah x sibuk sangat..keja pun dah byk aku selesai kan,tggl keja2 kecik2 je yang belum aku selesai kan lagi... itu pun x tau bila nak mula mungkin minggu depan aku stat mule wat keja2 2 kot....
entah la....keja sekarang pun dah x de mud dah...ader yang jaga nie la jaga 2 la pening kepala di buat nye....tapi aku pelik la...kenapa dia orang mcm 2...dia orang x takot ke kalau dia orang buat mcm 2 orang lain tahu....tapi memang pelik la zaman sekarang ini....dia mkn nie dia mkn 2....aku pun dah x tau nak wat pe....berserah je la padaNya....biar dia yang tentukan ape yang akan terjadi selepas nie...aku harap jadi benda2 yang baik la,penat nak layan semua nie....k la...sampai sini je la aku rase...k..salam...:)

2 comments:

  1. kat mane2 pun ade kerenah birokrasi dlm jabatan... so haziq.. sabar je eh... aku pun tgh tertekan...

    ReplyDelete
  2. salam br0 haziq..
    relax n bwk bersabor ye..
    2 sume dugaan dlm keje..
    cool man..

    ^.^

    ReplyDelete