Thursday, January 21, 2010

Perpisaan YANG amat SEDIH!!

BOB DALAM INGATAN

salam..hai...pada 19/01/10 sahabatku telah pergi dan meninggal kan aku disini kerana dia telah pindah ke JKR di k.l..sedih gak dia nak meninggalkan aku ngan uitm nie...dia dan aku telalu baik sgt sampai kan aku kadang2 rase segan dengan dia...aku hppy sgt kawan dengan dia...banyak la yang aku buat dengan dia mse dia kat uitm n jb nie..aku dengan dia dah mcm adik beradik..tp mmg adik beradik pun..huhuu,,tp nak wat mcm ner kan...dia pun hppy dapat keja kat JKR 2...aku doa kan dia sentiasa bahagia dan berjaya dengan ape yang dia buat..sedih nye...aduhai.....aku happy sgt dapat kwan ngan dia kat uitm nie biar pun sekejap je....tp x pe dia tetap family seven kami..huhu..k salam...(dah kurang kaki nak msk zon!!...uhuuhuhuu)

No comments:

Post a Comment